Campania ANTIGHINIONpentruAcasă

Campania #ANTIGHINIONpentruAcasă face parte din seria de campanii de educare și conștientizare derulate de UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România cu privire la rolul și utilitatea asigurărilor, de această dată accentul fiind pus pe importanța asigurărilor de locuințe.
Conform celui mai nou raport publicat de ASF, reiese că mai puțin de 20% dintre locuințele românilor sunt protejate printr-o poliță de asigurare obligatorie. Din acest motiv, UNSAR a venit în sprijinul consumatorilor cu această campanie care abordează tematica superstiţiilor legate de casele românilor.
Mesajul campaniei este că, spre deosebire de superstiţii, asigurările reprezintă o protecţie concretă de care cu toții avem nevoie în fața numeroaselor riscuri la care locuințele noastre sunt expuse, de la incendii, cutremure, vijelii, furtuni, inundații, până la explozii ori furturi – mai ales în contextul pandemiei actuale în care pentru unii locuința a devenit și birou și școală.
În perioada de derulare a campaniei, între 13 octombrie – 30 octombrie, aproape 1,35 milioane de români au interacționat cu mesajele #AntighinionpentruAcasă, iar acestea au fost văzute de peste 3 milioane de ori. Materialele care s-au reflectat în diverse posturi TV, radio şi print numără şi ele de asemenea peste 40 de apariţii.

#ANTIGHINIONpentruAcasă s-a adresat publicului larg printr-o abordare completă, susţinută de Asiguropedia.ro, portal dedicat informării consumatorilor. De altfel, UNSAR pune constant la dispoziția publicului informații și ghiduri cu informații utile pe site-ul Asiguropedia.ro

#ANTIGHINIONpentruAcasă
2020-11-25T15:28:01+00:00 15 septembrie 2020|Campanii|

Alege superstiţia care te reprezintă:

  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019