Am încheiat cu succes ediția din 2020 a campaniei #gatapentruVIATA, dedicată asigurărilor de viață și sănătate, fiind adresată cu precădere tinerilor.
Cu o abordare inedită, campania UNSAR a fost lansată în cadrul primului episod din noul sezon al serialului ”L-a Seral”, unul dintre cele mai populare show-uri online de comedie din rândul tinerilor și le-a oferit acestora posibilitatea de a învăța aspecte esențiale despre asigurările de viață și de sănătate. Mai mult decât atât, cei interesați au putut testa aceste cunoștințe în cadrul unor probe online. Iar pentru a stimula dorința de învățare a tinerilor, trecerea acestui test a însemnat înscrierea automată la o tragere la sorți a cărei premiu a constat într-un iPhone12.
În România, asigurările de viață reprezintă 19% din piața totală de profil, în condițiile în care media la nivel european este de circa 60%. Asigurările voluntare de sănătate, însă, sunt unul dintre produsele de care românii se arată a fi din ce în ce mai interesați. Prin campania #gatapentruVIATA am reușit încă o dată să ajungem către oameni cu materiale educative. Bineînțeles, considerăm ca generațiile tinere necesită o abordare mai interactivă pentru a discuta despre asigurări și despre instrumentele de protecție și economisire pe care le au la dispoziție. De aceea, această campania a îmbrăcat o formă originală, menită să-i apropie pe cei tineri de domeniul educației financiare.
Prin această strategie le-am oferit tinerilor o abordare interactivă de edutainment – educație prin entertainment, aceștia învățând astfel despre beneficiile acestor tipuri de asigurări, iar noi ne-am continuat misiunea prin demersurile de educare și conștientizare privind rolul și utilitatea asigurărilor de viață și sănătate.
Află mai multe aici.