Cum te poți proteja de neprevăzut? #ANTIGHINION – o campanie UNSAR

Derulată în perioada august – septembrie 2020 în colaborare cu sociologul Gelu DUMINICĂ, campania #ANTIGHINION a ajuns la peste 1,4 milioane de persoane.

Campania a pus în lumina reflectoarelor superstițiile, o trăsătură comună, parte din cultura multor popoare, prin care oamenii încearcă să-și explice astfel neprevăzutul și să îi atribuie cauze miraculoase.

Pe de altă parte, asigurările sunt o metodă dovedită de a combate ghinionul și urmările sale prin instrumente moderne de acoperire a riscurilor. Polița de asigurare poate oferi tuturor protecția de care avem nevoie – pentru viață, sănătate, locuință, bunuri dar și pentru activitatea profesională. Riscurile există oriunde – acasă, pe stradă, la birou – iar această povară a lor poate fi mutată de pe umerii oamenilor, în grija asigurătorilor.

Campania a atins categorii variate de public și s-a adresat cu precădere populației active, fiind prezentă în mass-media, online și în social media.

Mesajele campaniei au fost prezente pe Asiguropedia.ro. În plus, pe acest portal dedicat informării consumatorilor poate fi accesat și un ghid al consumatorilor de asigurări, alături de secțiuni cu întrebări și răspunsuri pentru fiecare tip de poliță, aici.

Află mai multe aici.
2020-11-13T16:39:40+00:00 10 august 2020|Campanii|

Alege superstiţia care te reprezintă:

  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019