Bucură-te de bine,
protejează-te de greu

Află cum te pot ajuta asigurările de viață și de sănătate să protejezi ceea ce iubești

Răspunde întrebării de concurs și poți câștiga un smartwatch de ultimă generație!

Spune-ne printr-un comentariu la această postare cum crezi că te poate ajuta o asigurare de viață sau de sănătate și folosește hashtagul #gatapentruVIATA.
Concursul s-a încheiat. Vă mulțumim tuturor pentru participare. Click aici pentru a afla cine este norocosul câștigător.

Regulament

Povestea lui Marian și a Georgianei e și povestea ta.
Urmărește-o și amintește-ți cât de important este să ai grijă de tine și de cei pe care îi iubești.

Eroii tuturor poveștilor de dragoste au la dispoziție toate instrumentele necesare să-i protejeze pe cei pe care îi iubesc.

ASIGURAREA
DE VIAȚĂ

Viața este plină de neprevăzut, însă cu asigurările de viață îți poți proteja economiile, planurile de viitor și stabilitatea financiară a familiei. Indiferent de tipul de asigurare de viață ales, tu și familia ta beneficiați de un sprijin financiar în cazul unor evenimente neprevăzute, cum ar fi spitalizare, invaliditate, diagnosticare cu o boală gravă sau deces.

Deschide prezentarea

ASIGURAREA
DE SĂNĂTATE

Cum ar fi să știi că, orice s-ar întâmpla, tu și cei dragi ție veți primi cel mai bun tratament?

Dacă te îmbolnăvești sau ai un accident, cheltuielile cu serviciile medicale de care ai nevoie (de exemplu, de spitalizare sau pentru intervenții chirurgicale la spitale private) nu vor fi o povară pentru tine și te vei putea concentra doar pe propria recuperare.

Deschide prezentarea

Iată câteva informații utile despre asigurările de viață și de sănătate:

Informațiile sunt generale, cu caracter informativ.

Moștenitorii legali ai acesteia sau persoana/persoanele desemnate în polița de asigurare.
  • Protecție financiară pentru tine și pentru familia ta;
  • O metodă de economisire;
  • Independență financiară pentru cei dragi;
  • Venit compensatoriu.
  • Integral, la terminarea contractului;
  • Sub formă de rentă;
  • Sub formă de dotă, la o dată stabilită, ulterioară terminării contractului.
  • Afecțiuni medicale grave;
  • Spitalizare din accident sau boală;
  • Intervenții chirurgicale din accident sau boală;
  • Incapacitate temporară de muncă din accident.
  • Fracturi;
  • Arsuri;
  • Invaliditate de gradul 1;
  • Invaliditate temporară sau permanentă ca urmare a unui accident.
  • Acopere pierderile financiare produse de anumite evenimente nefericite, cum ar fi un accident sau o îmbolnăvire, inclusiv a decesului survenit ca urmare a uneia din cele două cauze;
  • Protejeze bugetul familiei atunci când apare un accident sau o îmbolnăvire, cu consecințe nefaste.
  • Petiție adresată asigurătorului (prin poștă sau email ori altă modalitate indicată de asigurător), petiție adresată ASF (Autoritatea de Supraveghere Financiară);
  • Apelarea la soluționarea litigiului prin intermediul entităţii de soluţionare alternativă a litigiilor (SAL-FIN) – valabil numai pentru persoanele fizice, dacă nu s-a optat pentru soluționarea pe cale judecătorească;
  • Soluționarea prin mediere, arbitraj (dacă prin poliță s-a convenit astfel), soluționarea pe cale judecătorească (dacă nu s-a convenit arbitraj prin poliță);
  • Petiție adresată asigurătorului (prin poștă sau email ori altă modalitate indicată de asigurător), petiție adresată ASF (Autoritatea de Supraveghere Financiară), apelarea la soluționarea litigiului prin intermediul entităţii de soluţionare alternativă a litigiilor (SAL-FIN) – valabil numai pentru persoanele fizice, dacă nu s-a optat pentru soluționarea pe cale judecătorească;
  • Soluționarea prin mediere, arbitraj (dacă prin poliță s-a convenit astfel), soluționarea pe cale judecătorească.
Total sau parțial riscurile de îmbolnăvire sau accidente, preluând costurile cu serviciile medicale generate de acestea.
  • Individuală, contractată direct de tine;
  • De grup, încheiată de angajatorul tău pentru tine;
  • De grup, încheiată de angajatorul soțului/soției, cu preluarea în asigurare și a asiguraților dependenți (soț/soție/copii).
  • Bugetul familiei este protejat în cazul apariției unui accident sau a unei boli care presupune costuri suplimentare față de cheltuielile planificate și/sau regulate ale familiei;
  • Oferă libertatea de a alege furnizorii de servicii medicale, chiar și din străinătate, în funcție de nevoile specifice ale persoanei asigurate și de prevederile concrete ale poliței;
  • Oferă posibilitatea de a alege alte condiții sau o altă modalitate de tratare a afecțiunilor medicale față de ceea ce oferă sistemul public de asigurări;
  • Beneficiază de deductibilitate fiscală în limita a 400 de eur/persoană pe an.
  • În scop de prevenție;
  • În scop de diagnosticare a unei afecțiuni medicale cauzată de un risc acoperit de polița de sănătate;
  • În scop de tratare a unei afecțiuni medicale cauzată de un risc acoperit de polița de sănătate.
  • Serviciile de ambulanță, tratament la domiciliu și recuperare medicală după un episod de boală;
  • Servicii de monitorizare a sarcinii, indemnizația pentru maternitate;
  • Indemnizația pentru spitalizare;
  • Decontarea costurilor cu proteze și orteze, tratamente stomatologice.
  • Suferi un accident sau te îmbolnăvești;
  • Vrei alte condiții sau o altă modalitate de tratare a afecțiunilor medicale față de ceea ce oferă sistemul public de asigurări de sănătate.
  • Cheltuieli generate de servicii medicale care nu sunt decontate de sistemul public de asigurări de sănătate;
  • Cheltuielile generate de accesarea unor servicii medicale necesare ca urmare a producerii unui risc asigurat (accident sau boală);
  • La nivel de grup: de către angajator (contractant) pentru angajații săi (persoane asigurate) și, în funcție de produsul de asigurare, dependenții persoanelor asigurate (soț/soție/copii);
  • Individual, de către tine;
  • Direct prin intermediul asigurătorului;
  • Prin intermediul unui distribuitor de asigurări.
  • Un set de informații și documente pe care un client trebuie să le furnizeze în cazul producerii riscului de îmbolnăvire sau accident;
  • Lista furnizorilor de servicii medicale cu care au încheiate contracte pentru decontare directă.
Da, pentru că doar persoanele asigurate în sistemul public de sănătate pot încheia o asigurare voluntară de sănătate.

Transformă momentele dragi
într-o poveste video!

Ce trebuie să faci ca să participi?

  1. Scrie în comentarii un mesaj pentru familie sau partenerul / partenera ta, în care descrii un moment sau o amintire dragă cu persoana / persoanele respective.
  2. Răspunde în același comentariu și la întrebarea „Cu ce vă poate ajuta o asigurare de viață sau de sănătate?”.
  3. Folosește hashtagul #gatapentruVIATA în comentariul tău.

Poți câștiga un video personalizat cu mesajul tău și amintirile preferate alături de persoanele dragi.

Concursul se desfășoară în perioada 3.03.2022 (ora 11:00) - 13.03.2022 (ora 23:59). Pentru mai multe detalii poți consulta regulamentul concursului. (punem cu hyperlink regulamentul pe cuvintele "regulamentul concursului")

Dragostea nu este suficientă.

Oricât de mult ai grijă de tine și oricât de mult îi iubești pe cei din jur, atât tu, cât și cei dragi, ar trebui să aveți o asigurare de viață sau de sănătate pentru a fi protejați de neprevăzut.

Vă informăm că întrebările și răspunsurile cuprinse în chestionar sunt concepute în scop educativ pe baza prevederilor legale în vigoare, având caracter teoretic și general. Chestionarul nu este realizat prin raportare la un anume produs sau mai multe produse de asigurare existente pe piață. Produsele de asigurare de viață și voluntare de sănătate sunt variate și diferă de la asigurător la asigurător, așa cum diferă și procedurile de instrumentare pentru acordarea indemnizațiilor/despăgubirilor de asigurare. Pentru achiziționarea unui produs de asigurare de viață sau de sănătate, care să corespundă cerințelor și nevoilor dumneavoasra, trebuie să vă adresați unui asigurător sau alt distribuitor de asigurări (agent de asigurări, companie de brokeraj etc.) pentru a vă oferi consultanță în acest sens.
* Răspunsurile bifate de tine sunt încercuite, cele greșite sunt marcate cu roșu, iar răspunsurile care ar fi fost corecte sunt marcate cu verde.
  • INTREBARE
    • ARASPUNS
    • BRASPUNS
    • CRASPUNS
    • DRASPUNS