Millenials sunt #gatapentruVIATA

De ce nu-si fac tinerii romani asigurari de viata? Exista numeroase raspunsuri posibile: nu exista o cultura in acest sens, veniturile sunt mici, produsele de asigurare sunt prea complicate, investitia e una pe un termen prea lung.

Pentru a depasi o parte din aceste bariere, UNSAR a creat #gatapentruVIATA, prima campanie de informare care are drept scop educatia financiara si constientizarea beneficiilor asigurarilor de viata. Campania s-a adresat tinerilor intre 18 si 35 de ani si a fost derulata exclusiv in mediul digital.

De-a lungul a sase saptamani, mesajele #gatapentruVIATA au avut aproape 2 milioane de vizualizari, ajungand astfel la un target comparabil cu 20% din totalul utilizatorilor de Facebook din Romania, si generand comentarii pozitive.

Pagina web dedicata campaniei poate fi accesata aici: https://asiguropedia.ro/viata/, iar cateva dintre mesajele si videourile campaniei inca mai pot fi vizionate accesand pagina de Facebook Asiguropedia.

In prima parte a acestui an, campaniile de educatie financiara derulate de UNSAR au fost premiate  in cadrul Galei EduFin  organizata de Autoritatea de Supraveghere Financiara

Ultima campanie desfasurata, #gatapentruVIATA a fost declarata de Insurance Europe – Federatia Europeana a Asociatiilor Asiguratorilor – exemplu de buna practica la nivel european.

Dupa incheierea campaniei #gatapentruVIATA, Alexandru CIUNCAN, directorul general al UNSAR, a declarat ca: „Educatia financiara reprezinta o prioritate pentru UNSAR. Avem in 2019 cel mai ambitios plan de activitate din istoria de 25 de ani a asociatiei. Credem ca doar prin educatie financiara putem ajuta romanii sa constientizeze riscurile la care sunt expusi si sa realizeze modul in care asigurarile pot contribui la stabilitatea financiara a fiecaruia”.

Campaniile care au drept scop promovarea beneficiilor aduse de o asigurare de viata sunt extrem de importante in Romania, in conditiile in care deficitul de protectie pe plan local reprezenta, in 2017, 61% din PIB, adica 113,3 miliarde de euro. Acest indicator este calculat ca diferenta intre resursele financiare necesare si cele disponibile la un moment dat intr-o familie pentru a putea mentine standardul de viata in cazul producerii unui eveniment neprevazut (deces, accident, imbolnavire).

2019-11-11T13:22:59+00:00 16 mai 2019|Campanii|

Alege superstiţia care te reprezintă:

  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
  • superstitii
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019